Add BioDiscQi di Twitter!!

Bagaimana BIODISC dapat mengharmonikan Diabetes (Penyakit Kencing Manis)?

Diabetes secara amnya boleh dibahagikan kepada 2 jenis:
a) Diabetes Jenis I
b) Diabetes Jenis II

Namun begitu, diabetes ini merujuk kepada kandungan gula (glukosa) yang tinggi dalam tubuh badan yang boleh menyebabkan pelbagai kesan ke atas bentuk penyakit atau simptom yang laen.

Biodisc adalah cara alternatif yang berkesan dan terbukti secara lahiriahnya semenjak 12 tahun kewujudan di pasaran dunia.Walaupun begitu, ramai yang jarang mendengarnya dan kurang mempercayai keberkesanannya. Saya di sini bukan untuk memperkatakan bahawa biodisc bagus berbanding produk laen tetapi setelah memperlihatkan kesan yang menakjubkan daripada biodisc ini saya berbesar hati untuk berkongsi dengan anda semua.

Biodisc mempunyai tenaga terpendam di dalam nya dan boleh dipindahkan kepada medium pengantara yang lain seperti air yang digunakan untuk minuman kita seharian. Tenaga positif yang teralir di dalam kandungan air apabila masuk ke dalam tubuh kita akan diserap ke dalam tubuh melalui proses penyerapan air ke dalam salur darah yang akan bersirkulasi ke sluruh tubuh badan.Pada masa yang sama, air bertenaga ini akan mengurangkan kandungan gula di dalam dan serentak dengan itu akan memulihkan sel-sel tubuh yang rosak akibat kandungan gula yang tinggi ini.
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment